חיפוש
חידוש עור הפנים בשיטת פלזמה CGF

חידוש עור הפנים בשיטת פלזמה CGF

  • עריכה: מאירה ארבל
  • סקירה רפואית: ד"ר יעל אדה
  • זמן קריאה: 10
  • תאריך: 15 יוני 2022
image

בשורה של ממש ישנה בטיפולי אנטי אייג’ינג מבוססי פלסמה (PRP). כבר שנים טובות אנו עדים להופעתם והצלחתם של טיפולים אנטי אייג’ינג, המשתמשים במרכיבי הדם שלנו, להשגת עור בריא יותר, יפה יותר, מוצק יותר אחיד יותר,וגם להפחתת קמטים וקימטוטים, ומכלול פגעי הזמן והאקלים. וכמו כן לעידוד הצמחת שיער וכטיפול תחזוקה של ההשתלות שיער.טיפולי הCGF הם היעילים והמבטחים מבינהם. 

מהו CGF?

ה-CGF הוא כתרגומו: פלסמה עשירה בפטורי צמיחה. המחקרים השונים החוקרים את הPRP ו-PRF, היווו בסיס לפיתוח וקידום  ה-CGF (concentrated growth factors). העקרון של הטיפול הוא להפריד חלקי הפלסמה מהכדוריות האדומות מצד אחד ומצד שני גם הפרדה בתוך הפלסמה עצמה. וזה באמצעות סירכוז מהפכני  המאפשר קבלת פלסמה הרבה יותר עשירה בפקטורי צמיחה ותאי גזע  ביחס לפלסמה עשיר תסיות  (PRP) המוכרת בפרקטיקה השותפת כיום. הפלסמה CGF שמתקבלת מיושמת עם פרוטוקול ספציפי, נותנת תוצאות המשפרות את הפיזיולוגיה של העור ואיכותם של הקולגן והאלסטין, כמו כן את הנראות שלו, ויופי הפנים כתוצאה מזה. אנו עדים שההליך מאוד פופולארי ומבוקש בתחומים רבים. החל מטיפולי אנטי אייג’ינג של הפנים, כולל עידוד ועיבוי הצמחת שיער אורטופדיה, וכלה בטיפולי באין אונות.

טיפולי אנטי אייג'ינג בטכניקה חדשנית

רוצה להצעיר את עורך? לייעוץ ראשוני ללא התחייבות וקבלת מידע נוסף לחצו

הפרקטיקה שלנו

בפרקטיקה שלנו אנו משיגים שיפור ניכר ובאיכות ומיצוק עור הפנים. העור נהיה עבה יותר פחות נוטה להכמט, ולהתייבש, צבעו אחיד. הקולגן והאלסטין מופרשים בגלל עידוד הווצרות תאי פיברובלסטים . תכונות אלה מאפשרות לנשים וגברים הרוצים למנוע הופעתם של סימני גיל אפילו התחלתיים ביותר, ויכולים לבצע אותו בכל גיל. הוא “ה”פיתרון למי שלא צריך מילוי כמטים ושימוש בבוטוליניום בטוקסין (כמו בוטוקס) אלא רענון משמעותי של נראות הפנים.

לייעוץ ראשוני עם רופא מומלץ השאירו פרטים:

    נא להזין מספר טלפון תקין

    אז מה קורה לעור בוגר יותר שכבר הספיק ל”הזדקן”?

    קמטים הופיעו, העור נהיה יבש אפרורי או צהבהב, עור הפנים נפול, נוטה בבירור להקמט. ומה עם העור שנפגע מאקלים קיצוני, כמו חשיפה ממושכת לשמש לאורך שנים? כל אלה התהליכים קורים כתוצאה מהעדר יכולת של העור לשמור על פיזיולוגיה תקינה לאורך שנים . מה שנותר לנו הוא רק להווכח שאנו מאבדים את הברק, הגמישות ,והנוחות העור שלנו ועד עכשיו, בחוסר אונים . הרגלי חיים לא נכונים כמו חשיפה לשמש ללא אמצעי הגנה, דיאטה לא מטיבה, חוסר בפעילות גופנית, צריכת יתר של אלכוהול, הם חלק מזרזי הזדקנות העור. כאן שוב טיפולים בפלסמה עשירה בפקטורי צמיחה, CGF, מפחיתה את הסימנים האלה באופן ניכר הדרגתי וממושך. כל זה הודות ריכוז הגבוה של פקטורי צמיחה והשפעתם של התאי גזע המעודדים הווצרות של רקמה עורית  חדשה ואיכותית. השיפורים האלה באיכות העור שהושגו אצל מטופילים בוגרים, הפחיתו אצלם את הצורך בחומרי מילוי ובוטוליניום טוקסין. שיפור המראה מיוחס לשיפור המיצוק, אחידות הגוון העור, זרימת דם משופרת ובעובי העור.  פנים של איש או אישה בוגרים, עם עור מוצק וקורן, משדרים את יופיו וחיוניתו וזה ללא קשר לגילו. כיום ולרוב, בני 60 ומעלה פעילים חברתית וקריאריסטים.  ופנים המזדקנות בכבוד משפרות  אינטראקציה חברתית המתאימה לשאיפות האדם הבוגר. תוצאות השיפור עם CGF יהיו תמיד טיבעיות. אין סיכון של תיקון מוגזם ושנראה בוטה. וכמו שאומרים  אתה בדרך ל”גירסה הטובה ביותר של עצמך”.

    מה לגבי שיער?

    אותן התכונות הטובות של הCGF , מאפשרות הצמחת ועיבוי שיער מוגברים בנשים ובגברים כאחד. פקטורי הצמיחה שלו, מעוררים את הזקיקים הרדומים ומפחיתים את השפעת ההורמון טסטוסטרון על עור הקרקפת, דבר הגורם נשירה התדלדלות והתקרחות.  ההליך הוא זהה בקרב שני המינים אם כי קיימת התיחסות שונה בליווי טיפולי בין גברים ונשים. פריצת דרך של ממש, הCGF  משמש כיום כטיפול לתחומים שונים של הרפואה, החל מאסתטיקת הפנים, והצמחת שיער ואורולוגיה וכלה בתחום האורטופדיה, רפואת שיניים ורפואת הספורט נכון לעכשיו ובטוחים אנו שתורחב היריעה. הוא אמצעי מעולה ויעיל של אנטי-איג’ינג טבעי, אוטולוגי (מופק מהמטופל עצמו) תוצאות טיביעיות ואפילו משפר מצבי עור כמו רוזצאה ועוד. תוצאות הטיפול  מתחילות החל מ-3 שבועות לאחר הטיפול ולרוב התהליכים בעור יתנו את פירותהם לאורך זמן .

    מאמר אורח זה נכתב ע”י ד”ר יעל אדה בעלת ניסיון והבנה רחבה בפרקטיקת טיפולי CGF לעמוד חוות דעת ופרופיל מקצועי לחצו.

    התמונה שהעלית גדולה מדי
    חיפוש רופאים
    נסו איות שונה, לא נמצאו תוצאות עבור החיפוש
    נסו איות שונה, לא נמצאו תוצאות עבור החיפוש
    הודעה נשלחה בהצלחה
    פנייתך נשלחה בהצלחה